Voor de podotherapeut heeft u sinds 2011 geen verwijzing meer nodig.

Een verwijzing van een arts of specialist niet nodig voor een bezoek aan de podotherapeut. Daarmee is de podotherapie direct toegankelijk geworden. Er zal wel een korte screening door de podotherapeut gedaan worden. Doel hiervan is om vast te stellen of uw klachten thuishoren bij de podotherapeut.

Heeft u wel een verwijzing gekregen?

Heeft u wel een verwijzing van uw arts of specialist, dan is door hen deze afweging al gemaakt en gaat de podotherapeut beginnen met het onderzoeken van uw klachten. Dan is het wenselijk dat u deze verwijzing meeneemt naar uw afspraak.

Uitzondering hierop zijn diabetische patiënten die voor de vaststelling van een zorgprofiel en eventuele doorverwijzing naar een medisch pedicure komen. Voor deze groep patiënten is bij de eerste afspraak wel altijd een verwijzing noodzakelijk.

afspraak maken
Effectief uw voetklacht behandelen?

Maak direct een afspraak met een podotherapeut via 085-0080102

Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.