Podotherapeut Aleide Schaafsma

Aleide Schaafsma studeerde bedrijfskunde en politicologie en werkte jarenlang in de politiek en de juridische dienstverlening. Uiteindelijk bleek haar hart toch in de medische sector te liggen. Aanleiding voor deze switch was een positieve ervaring bij podotherapeut Marije ten Kate.

Daarom is zij zich gaan toeleggen op de studie podotherapie aan de Fontys Hogeschool te Eindhoven. Deze studie heeft zij met succes afgerond. Daarna is zij in dienst getreden bij Voetportaal podotherapeuten. Aleide heeft haar interesse in en de kennis van de biomechanica bij René Somers (orthomanueel arts) nog verder ontwikkeld via de tweejarige specialisatieopleiding Podotherapeut Plus.

Sinds februari 2020 werkt Aleide geheel zelfstandig als podotherapeut onder de naam PodoPro voetspecialisten. PodoPro staat voor individuele aandacht en professionele behandeling conform de laatste inzichten van het vakgebied.

afspraak maken
Effectief uw voetklacht behandelen?

Maak direct een afspraak met een podotherapeut via 085-0080102

Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.